Kunstforeningen firkanten stiftet 1989. Vi prøver at kombinere det nye med det anerkendte indenfor skulptur, grafik og billdedkunst. Arbejdet er ulønnet, hele dit kontingent går til indkøb og drift. Som medlem er du med til at bestemme indkøbene.

KUNSTFORENINGEN FIRKANTEN
generalforsamling

Indkaldelsen skulle I meget gerne have fået på Mail. Der er 6 medlemmer hvis mail ikke virker (skolekom) så mind hinanden om generalforsamlingen.

Indkaldelse til generalforsamling og bortlodning af de i 2019 købte kunstværker Fredag d. 21. februar 2019 kl. 19.00 i Bolbro Sognehus,  Stadionvej 68, Odense.

Kære medlemmer, så er det igen tid til bortlodning af de indkøbte værker. Igen i år laver vi en byttecentral, så man kan komme af med kunstværker eller måske bytte sig til ny. Vi tager derfor de indkøbte værker ned kl. 17.30, så der bliver plads i forgangen til byttekommers  mellem 17.30 og 19.00.  I kan altså medbringe værker, I gerne vil bytte væk.Medlemmerne styrer det selv, bestyrelsen kan ikke deltage.De indkøbte værker kan ses fra mandag d. 13.  januar i sognehusets normale åbningstid. Der vil være medlemmer af bestyrelsen til stede sidste udstillingsdag

Find indkaldelsen med dagsorden her

1B 2B 3B 4B 5B
6B 7B 8A 9A 10B
11B 12B 13B 14A 15A
16B 17B 18B 19B 20B
21B 22B 23A 24A 25B

26A

27A 28A 29A

Ingrid Duch

60x60 cm

Kirsten Svenstrup

hyrde

tårn

Kornet findes.

Steffan Herrik

fabeldyr 1

fabeldyr 2

tvillinge gumozo

nu kommer jeg og tager dig!

kom skal vi danse?

Springfyr